Azizan Osman dan Phd Palsu


Welcome to Malaysia – Land of Fake Doctors ( Selamat Datang Ke Malaysia- Tanah Tumpah Darah Doktor -Doktor Palsu )

Here we expose Dr. Azizan Osman ( PhD Metaphysics – Post Box Gordon University ) dan Kursus Percuma di depan tetapi MONEY LAUNDERING di belakang.

Di Sini Kami mendedahkan Doktor Palsu Azizan Osman ( PhD Metafizik University Peti Surat Gordon University )

Dia punya posting di cyber :

PROFIL

NAMA: Dr Azizan Osman
USIA: 35 tahun
LAHIR: 14 November 1974 di Kota Bharu, Kelantan
JAWATAN: Ketua Pegawai Eksekutif Richworks Resources Sdn Bhd
PENDIDIKAN: Sekolah Rendah Jenis Kebangsaan Cina Pei Chun II, Pontian, Johor; Sekolah Menengah Pei Fong, Melaka; Diploma Analisa Pelaburan Universiti Teknologi Mara (UiTM) Segamat, Johor;

Ijazah Sarjana Muda Kewangan dan Sarjana Pemasaran University of Florida;

maaf, muka dan nama dia tidak tersenarai dalam University of Florida Alumni list. Mungkin dia pakai nama orang lain yang sama dengan nama dia. Mungkin ada Azizan Osman dari bangsa dan negara lain menjadi graduan di sana tetapi kata kawan saya dari University of Florida, Dr. Azizan Osman bukan graduan dari fakulti tersebut.

Ijazah Doktor Falsafah Sains Metafizik,Gordon University, Florida

University ini beroperasi dari peti surat dan aktif jual sijil palsu dalam Internet.. memang metafizik TIDAK di tawarkan pada takun Azizan beli itu sijil.

Metafizik di negara-negara barat adalah berasaskan ugama kristian/ nasrani/yahudi dan bukan Islam. Sekiranya dia amalkan ugsama dan falsafah kristian/ nasrani dan yahudi bermakna dia sudah Murtad. KEBANYAKAN iLMU METAFIZIK BARAT ADALAH SHIRIK BERCENDOL DENGAN AMALAN AMALAN ILMU HITAM.

ANUGERAH: Platinum Awards 2004/2005 daripada Cobra Group, England

Cobra group adalah satu syarikat direct selling macam AMWAY. Mereka anugerahkan darjat palsu untuk memartabatkan anggota-angota mereka. Apa produk you ada cobra group boleh jual itu produk dari rumah-ke-rumah ( tapi pangkat stokis adalah Senior Area Sales Manager , Regional Manager, Vice President – Marketing untuk stokis produk mereka )). Azizan osman adalah stokis dengan title Regional Marketing Director

Memang Azizan Osman yang sudah murtad ini BERANI MENIPU dan pihak JAKIM membisu kerana dia bayar zakat besar dan UMNO pula pakai doktor palsu untuk motivasi dan membina Jati Diri ahli mereka. Sampai bilakan rakyat malaysia sanggup menizinkan diri mereka ditipu dengan mukjizat tarikh lahir?

Lebih baik ikut satu program yang cetak rompak dari Dr. Palsu Reiki Master Dato’ ( Kesultanan Sulu )Ahmad Ibrahim ( yang beli dan jual PhD dari Indian Board of Alternative medicines , Kolkata, India)

D.Sc (Alt. Med) India.
Ph.D. (Alt. Med) India – Open International University for Alt. Med.
M.D. (Alt. Med) India – Open International University for Alt. Med.
Reiki Master – Usui Kyodo, Reiki.
Visiting Professor – Open International University for Alt. Med.
Member – International Association of Alternative Med.

Kat mana kelentongnya? Aku dengar banyak, tapi cukup aku cakap 2 daripadanya sudah. Satu, PhD daripada Gordon University yang kasi mamatnya title Dr. tu doesn’t exist. http://bincang.net/forum/showthread.php?118307-Phd-dalam-Metafizik There’s no such thing – korang boleh check masing-masing. Nak email University tu pun boleh bang, kat sini: http://gordonuniversity.info/. Ada ke buat PhD dalam Metafizik? Metafizik! Gila punya mangkok hayon punya orang. Yang kedua, dia claim: “Beliau juga pernah menjawat jawatan tertinggi sebagai anak Melayu pertama di dunia yang menjadi Ketua Organisasi kepada syarikat UK The Cobra Group PLC yang beribu-pejabat di London dan mempunyai syarikat di lebih 25 buah negara seluruh dunia. Dr Azizan telah banyak memenangi anugerah Cobra peringkat antarabangsa termasuklah Platinum International Award. Beliau juga adalah pakar perunding dan jurulatih potensi diri ini yang dikenali sebagai “Dr.Tarikh Lahir” ini banyak berkongsi tentang mekanisma mengenali potensi diri, kekuatan serta kelemahan seseorang melalui kajian tarikh lahir serta berkongsi tentang bagaimana mengaktifkan getaran tarikan kekayaan dan kejayaan di dalam kehidupan.” Ketua Organisasi The Cobra Group PLC tu… bloody crap, again! Please check about this group here: http://cobragroup-plc.co.uk/
ada lagi kebongkaran :

http://ruzimi-mohamed.blogspot.com/2010/07/program-azizan-osman-part1.html

Boleh hubungi saya:

fake.degrees@yahoo.com

Post a Comment

0 Comments