Dah Cucuk Sana Sini Acah2 Buat Squat Sajat Claim Buat Squat Cantik Body Namun Di Bahan Netizen



Siapa tak kenal dengan Usahawan kosmetik popular iaitu, Nur Sajat Kamaruzzaman mengundang perhatian ntizen sekali lagi apabila sepotong klip rakaman video ketika dia sedang lakukan senaman squat iaitu senaman bahagian pinggul.Ramai menganggap senaman squat ini hanya bertujuan untuk memantapkan pinggul.
Regangan daripada melakukan squat dapat mengepam darah ke seluruh tubuh badan dengan lebih lancar dan meningkatkan kesihatan secara keseluruhan. Peredaran yang baik bermakna lebih banyak nutrien dan oksigen sampai ke organ-organ penting. Senaman ini boleh menghilangkan selulit, jika anda melakukan senaman ini dengan kerap.
Namun apa yang mengejutkan, ramai netizen telah mempersoalkan pinggul Sajat yang nampak agak pelik bukan disebabkan oleh senaman squat ini. Ada individu yang mengatakan pinggulnya itu hasil daripada rawatan suntikan kerana kelihatan agak padat dan besar.Sejauh mana kebenarannya, tidak dapat sipastikan. Ataupun sememangnya hasil daripada senaman ataupun produk girdle keluarannya itu.
NurSajat: Senaman squats uols!!! Rajin buat senaman squat ,body makin wowowowo lah uols!!!! 🍑💦!!!!.
Rata-rata warganet persoalkan dan memerli senaman yang dilakukan oleh Sajat. Sajat tidak tampil lagi untuk jelaskan keadaan benar ataupun mungkin tidak mahu melayan karenah warganet yang meninggalkan komen yang mempersendakannya.
Lelaki yang cukup sifat kelakiannya sebagai lelaki dan wanita yang cukup sifat kewanitaanya sebagi wanita maka haram menukar jantina.Ini termasuk mengubah kejadian allah berdasarkan firman Allah.
Hari ini cukup berbeza. Jika itu tindakan dilakukan terhadap anak yang mempunyai masalahLGBT, di luar sana terdapat komuniti yang akan membela sehingga dia akan kekal dalam keadaan begitu.
Untuk menarik semula golongan itu kembali kepada fitrah, diri pelaku itu sendiri perlu mengetahui bagaimana tahap kesedaran perbuatan yang mereka lakukan itu salah di sisi agama, moral dan kemanusiaan.
Sumber : ig nursajat/airnws

Post a Comment

0 Comments