[VIDEO] Fathia Latiff Menari 'Aksi Berahi' Produksi Ambil Tindakan?


Sedang tular di media sosial sekarang ini sebuah video di seorang pelakon baru iaitu Natasha Elyzza sedang ber”Bigo” dengan seorang lagi gadis mirip Fathia Latiff. Di dalam video tersebut, kedua-duanya kelihatan sedang menari dengan aksi yang agak seksi. Malah gadis mirip Fathia Latiff itu juga dilihat menunjukkan sebahagian bahagian payudaranya ketika rakaman tersebut dilakukan. Adakah ia benar-benar Fathia Latiff atau sekadar pelanduk dua serupa?
fathia latif



fathia latif

Di dalam video di bawah juga terdengar kata-kata pelakon baru Natasha Elyzza menyebut “Kak Ya tak behave”. Adakah Kak Ya itu merujuk kepada Fathia Latiff? Hanya empunya badan dan mereka yang berada di tempat kejadian yang mengetahui kebenarannya. Berikut ialah video penuh yang telah dimuatnaik di YouTube.



Berdasarkan sumber, dimaklumkan bahawa pada hari rakaman video di atas di lakukan, Fathia Latiff sepatutnya menjalani penggambaran drama Laluna di Johor Bahru. Drama ini adalah terbitan Ten View dan Finas. Namun Fathia Latiff telah datang lewat. Akibatnya, semua pelakon dan pihak produksi terpaksa menunggu kedatangan Fathia Latiff. Dimaklumkan juga ketika hadir Fathia datang dalam keadan kurang sedar sehingga menyebabkan penolong pengarah drama tersebut menghalaunya. Sumber juga turut memaklumkan yang pihak produser telah mengambil keputusan untuk menggantikan Fathia dengan pelakon lain.
fathia latif
Fathia Latiff sepatutnya melakonkan watak heroin di samping pelakon-pelakon lain seperti Azrel Ismail, Afiq Muiz, Nasha Aziz dan juga Elisya Sandha. Akibat pengguguran ini, kesemua babak yang melibatkan Fathia Latiff terpaksa dirakamkan semula. Apa-apa pun, sama-sama kita nantikan penjelasan daripada Fathia Latiff tentang perkara ini. Mungkin pelanduk dua serupa siapa tahu kan?

Post a Comment

0 Comments